Trick or treat? Glad Halloween från Comdeva

I stundande högtid tänkte vi på Comdeva passa på att önska er en Glad Halloween! Hur kan vi prata om marknadsföring och tillväxt under halloween undrar kanske ni? Vi får ofta frågan om vad våra bästa ”knep” är, därför tänkte vi berätta om våra bästa tricks och självklart dela med oss av ett härligt treat till er. Under november erbjuder vi en kostnadsfri seo-analys, ta tillfället i akt att få en överblick av ert nuläge gentemot konkurrenternas.

Våra bästa tricks

Utan inbördes ordning. Vi vill alltid hitta arbetssätt för att effektivisera och kvalitetssäkra våra leveranser, dessa är några vi har nytta av!

AI: Utnyttja AI för att skapa utkast till annonser, infomail, årsrapporter och verksamhetsberättelser.

Sökordsplanerare: Använd sökordsplanerare som SEM-rush, Googles keyword planner, ahrefs eller liknande verktyg för att hålla koll på konkurrenterna och din egen utveckling.

UGC: User generated content handlar om att skapa marknadsföring som är realistisk, trovärdig och användarorienterad. De bästa kampanjerna besvarar användarens frågor i ett genuint och naturligt format.

Schemaläggning: Använd verktyg som Hootsuite, Later, Mailchimp, Salesforce eller Hubspot för att producera och schemalägga innehåll till optimal sändningstid.

Förstå dina kunder: Lär känna kunden, kundens kunder och deras verksamhet in-och utantill, det är så du förstår hur du ska lösa deras problem.

Video: De allra flesta annonsplattformar premierar videoannonser. Algoritmerna säger att videoannonser skapar högre användarupplevelse.

Beställ kostnadsfri SEO-analys här

Se våra tjänster

Dela inlägget

Vill du veta mer?
 Hör av dig till oss!

Relaterade inlägg

AI + annonsering = lönsam tillväxt – så tar du vara på Metas senaste uppdateringar. I den här artikeln får du ta del av de senaste nyheterna från Meta som presenterades på Shop Talk 2025 i Las Vegas.

Det är vanligare än ovanligt att vi möter företagsledare som är frustrerade över att marknadsföringsinsatserna inte levererar de resultat man önskar sig. I den här artikeln reder vi ut begreppen och beskriver hur du omvandlar en spretig marknadsstrategi till en vinstmaskin.

Kontakta oss