Comdeva förvärvar Marknadsföringsbyrån – välkomnar nya delägare och satsar på expansion

Comdeva + Marknadsföringsbyrån = ny kraft för tillväxt. I den här artikeln kan du läsa om förvärvet, de nya delägarna och hur satsningen markerar starten på Comdevas expansionsresa.

Vi på Comdeva är glada och stolta att meddela att vi har förvärvat Marknadsföringsbyrån. Detta är ett viktigt steg i vår tillväxtresa och innebär att vi nu kan erbjuda våra kunder ännu mer kompetens, resurser och kreativ kraft – alltid med kundens affär i fokus.

I samband med förvärvet blir Marknadsföringsbyråns ägare, Jesper och Troy, delägare i Comdeva. Tillsammans med vårt nuvarande team kommer de att bidra med sin erfarenhet, sitt nätverk och sitt entreprenörsdriv för att ta Comdeva till nästa nivå och skapa lösningar som gör verklig skillnad för våra kunders affärsutveckling.

”Vi ser det här som ett naturligt steg i vår utveckling. Vår vision har alltid varit att skapa skräddarsydda helhetslösningar för våra kunder. Genom att samla ännu mer kompetens under samma tak kan vi leverera på en högre nivå än någonsin tidigare”, säger Michael Töråsen, VD på Comdeva.

Med Marknadsföringsbyrån i vårt team får vi en bredare kundbas, fler specialistområden och en starkare kapacitet att leverera kompletta lösningar från idé och strategi till genomförande och uppföljning. Varje insats syftar till att skapa mätbara resultat och långsiktig tillväxt för våra kunder som väljer oss som deras marknadsförings partner.

Första steget i en expansionsresa

Förvärvet är en del av vår treåriga expansionsplan, som innefattar fler strategiska förvärv och en kraftig förstärkning av vårt erbjudande. Målet är att växa både geografiskt, kompetensmässigt och fortsätta vara byrån som sätter kundens affär i centrum i varje projekt.

”Det här är bara början. Vi har en tydlig plan och ambition att fortsätta växa genom att kombinera organisk utveckling med fler förvärv – alltid med målet att skapa värde och tillväxt för våra kunder”, tillägger Michael Töråsen

För våra kunder innebär förändringen samma personliga service som tidigare men nu med tillgång till ett bredare utbud av tjänster, en större organisation och ännu mer kreativ och affärsdriven kapacitet.

Dela inlägget

Vill du veta mer?
 Hör av dig till oss!

Relaterade inlägg

AI + annonsering = lönsam tillväxt – så tar du vara på Metas senaste uppdateringar. I den här artikeln får du ta del av de senaste nyheterna från Meta som presenterades på Shop Talk 2025 i Las Vegas.

Det är vanligare än ovanligt att vi möter företagsledare som är frustrerade över att marknadsföringsinsatserna inte levererar de resultat man önskar sig. I den här artikeln reder vi ut begreppen och beskriver hur du omvandlar en spretig marknadsstrategi till en vinstmaskin.

Kontakta oss